سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰



اس ام اس های عاشقانه به انگلیسی و فارسی


اس ام اس های عاشقانه انگلیسی


جملات عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی


متن عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی


جملات زیبای عاشقانه


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه



نمایندگی پیامک صوتی



I will never let you go. No matter what situation we are in, I love and care about you for ever.
من هرگز اجازه نخواهم داد. مهم نیست که چه وضعیتی هستیم، من عاشق و مراقب شما هستم.


I have a question for you. Why my heart trembles and my hand shakes while you are around? Why I feel like I have everything in the world and I am so lucky?
یک سوال از شما دارم. چرا قلب من لرزید و دستم تکان می خورد در حالی که شما در اطراف هستید؟ چرا احساس می کنم که من همه چیز را در جهان دارم و من خیلی خوش شانس هستم؟

Every success, all achievements, my destiny, my love, all feelings are just for you.
هر موفقیت، تمام دستاوردها، سرنوشت من، عشق من، تمام احساسات فقط برای شماست.

Love is not conscious activity. Its something like reflex action. You smile and you cry without any reason.
عشق فعالیت آگاهانه نیست. چیزی شبیه به عملکرد رفلکس است. شما لبخند می زنید و بدون هیچ دلیلی گریه می کنید.

I don’t expect love, affection and attention from you, but I want you to feel how I feel for you.
من از عشق، حسرت و توجه شما انتظار ندارم، اما من می خواهم که احساس کنید که احساس می کنید که برای شما احساس می کنم.


Love is not what you expect. It is not a bed of roses, its not a cup of tea, it’s a path full of thorns and a lake of fire.
عشق چیزی نیست که انتظار دارید. این یک تخت گل رز نیست، یک فنجان چای نیست، مسیری است پر از خار و یک دریاچه آتش است.


پیامک صوتی



There is no reason, no question, no answer, no logic why I love YOU.
هیچ دلیلی وجود ندارد، هیچ سؤالی، پاسخی ندارد، منطقی نیست چرا من شما را دوست دارم


When I came across the feeling of love, everything seems beautiful and I fell in love with everything.
هنگامی که احساس عشق را می بینم، همه چیز به نظر می رسد زیبا و من در همه چیز به عشق افتادم.

Among all the thorns of life, love is just like a beautiful red rose.
در میان تمام خارهای زندگی، عشق درست مثل گل رز قرمز است.

Three words could change my life. I can do anything just to hear those three words. Please tell me that YOU LOVE ME.
سه کلمه می تواند زندگی من را تغییر دهد. من می توانم فقط برای شنیدن این سه کلمه انجام دهم. لطفا به من بگو که دوستت داری

Among billions and millions of people, I choose one person. The person I want to be my soul mate. It is You, My True Love.
در میان میلیاردها و میلیون ها نفر، من یک نفر را انتخاب می کنم. شخصی که می خواهم همسرم باشم این شما، عشق واقعی من است.


No matter which stage of life you are at. If you are in love, it will keep you young and energetic.
مهم نیست که مرحله زندگی شما چیست. اگر شما در عشق هستید، آن را جوان و پر انرژی خواهید کرد.

I want to love you all my life. Together we are like a strong bond and I wish it never breaks or destroys ever.
من می خواهم تمام زندگی ام را دوست داشته باشم با هم ما یک پیوند قوی هستیم و آرزو می کنم هرگز آن را نابود نکنیم و یا نابودش کنیم.

I dreamed of you and in my dream I hugged you, kissed you and said I love you. Would you please allow me to live that dream?
من از تو رویاهایی کردم و رویای من تو را محکم بستم، بوسیدم و گفتم دوستت دارم آیا به من اجازه می دهید که رویای زندگی کنید؟




تبلیغات صوتی



I feel warm, safe, happy and special in your arms. I want to stay near your heart forever.
من احساس می کنم گرم، امن، شاد و ویژه در آغوش شما. من می خواهم برای همیشه در قلب خود باشم.

When I thought of you I can feel pain in my heart and smoke of burning dreams. You were my painful past and the lost moment.
وقتی که من از شما فکر کردم، می توانم احساس درد در قلب من و سیگنال های سوزان را احساس کنم. گذشته ای دردناک و لحظه ای از دست رفته بودی.

I am the lucky one to have such good friends, great parents and have a sweet and loving admirer like you. Love you.
من خوش شانس هستم که چنین دوستان خوب، والدین عالی داشته باشم و یک ستایشگر شیرین و دوست داشتنی مثل تو داشته باشم. دوستت دارم.

I have come to know the meaning of life and happiness, just when I met you. I am lucky to have you. I love you.
وقتی که شما را ملاقات کردم، متوجه شدم معنای زندگی و شادی را می دانم. من خوش شانس هستم. دوستت دارم.

I don’t just like your appearance, I like your heart because its really pretty. And its enough for me.
من فقط ظاهر خود را دوست ندارم، قلبم را دوست دارم چون واقعا زیبا است. و به اندازه کافی برای من.

Never run after love, if someone is in love with you truly. You never need to even say something and its yours.
هرگز پس از عشق نباشید، اگر کسی واقعا با شما دوست باشد. شما هرگز نیازی به گفتن چیزی ندارید و خودتان هستید.

My sweet secret of life is you. My true mate, my heart beat, golden moment and my only good luck is you.
راز شیرین من از زندگی توست همسر واقعی من، ضربان قلب من، لحظه ای طلایی و تنها موفقیت من تنها شما است.



ارسال پیامک صوتی



I just simply say that the only thing I want most from life is true love. True love from YOU.
من فقط به سادگی می گویم که تنها چیزی که من بیشتر از زندگی می خواهم، عشق واقعی است. عشق واقعی از شما.

The most precious gift for me is your face with a sweet smile. Because I know you smile when you think of me.
هدیه ای با ارزش ترین برای من چهره شما با لبخند شیرین است. از آنجا که می دانم زمانی که از من فکر می کنید لبخند می زنید.

I want to tell you that I will hear all your stories, wipe your tears, take care of your heart and I will love you and live with you all my life.
من می خواهم به شما بگویم که تمام داستان های شما را می شنوید، اشک هایتان را پاک می کنید، از قلب خود مراقبت می کنم، و شما را دوست خواهم داشت و تمام زندگی ام را با تو زندگی خواهم کرد.


Whenever I look up to the sky full of shinning stars, only thought comes to my mind is YOU.
هر وقت به آسمان پر از ستاره های درخشان نگاه می کنم، فقط فکر می کنم به ذهنم می آید که شماست.

I want to remember each and every moment we have spent together. They are like beautiful dreams I ever have.
من می خواهم به یاد داشته باشم هر لحظه ای که با هم صرف کرده ایم. آنها مانند رویاهای زیبا من هستند.

In bad and sad moments, just remember that I LOVE YOU.
در لحظات بد و غم انگیز، فقط به یاد داشته باشید که من عاشقت هستم

You are my first thought in morning and last thought before sleep. You are my love in life and after life.
اولین نفری بود که در صبح و آخرت فکر می کردم قبل از خواب. شما عشق من در زندگی و پس از زندگی است.

My love would never fade or change, even if you forget the promises. Whenever you look back I’ll be there for you.
عشق من هرگز محو یا تغییر نخواهد شد، حتی اگر وعده ها را فراموش کنید. هر زمان که به عقب برگردید، برای شما وجود خواهد داشت.

I love you like words in silence, like a speech of air, like a songs of lake, like sweetness of cake.
من شما را دوست دارم کلمات در سکوت، مانند یک سخنرانی از هوا، مانند یک آهنگ از دریاچه، مانند شیرینی کیک.


اپراتور پیامک صوتی



My true story is that I don’t have a heart any more. Please check inside yourself, I believe that you have two.
داستان واقعی من این است که من بیشتر قلب ندارم. لطفا در داخل خود چک کنید، من معتقدم که شما دو نفر هستید.

Your shoulder is my favorite place to cry on. Your heart is my favorite place to live in and your arms are my favorite place to fall.
شانه من محل مورد علاقه من برای گریه کردن است. قلب من مکان مورد علاقه من برای زندگی است و اسلحه من محل مورد علاقه من برای سقوط است.

I knew it from the very first moment, when I saw your eyes and your cute smile, that you are mine and only mine.
من آن را از اولین لحظه می دانستم، زمانی که چشم های تو و لبخند ناز تو را دیدم، که من و من تنها هستی.

I want to touch your soul and have you in my heart and in my arms. You are a hero of my love story. Love you.
من میخواهم روحت را لمس کنم و تو را در قلب و آغوش تو قرار دهم. شما یک قهرمان داستان عشق من هستید دوستت دارم.

Love is what you cant think or explain. It can only be felt so feel the spark of love in my eyes for you. Its just for you.
عشق چیزی است که شما نمی توانید فکر کنید و یا توضیح دهید. این تنها می تواند احساس شود تا احساس جرقه عشق در چشم من برای شما. آن فقط برای شما.

The words I said and the feelings I shared were the purest. You can peep in my heart so that you can see the purity. I Love You.
کلمات من گفتم و احساساتی که من به اشتراک گذاشتم خالص ترین بود. شما می توانید به قلب من نگاه کنید تا خلوص را ببینید. دوستت دارم.

I put my heart on fire by making it fall in love with you. I can feel the flames and pain. I wish you would feel it too.
قلبم را به آتش کشیدم و آن را با عشق تو سیر کردم. من می توانم آتش و درد را احساس کنم. آرزو می کنم که آن را نیز احساس کنی

My heart is not empty; it carries a tremendous burden of your love. And I want to bear that burden till the last moment of my life.
قلب من خالی نیست آن حمل بار عظیمی از عشق شماست. و من می خواهم این بار را تا آخرین لحظه زندگی ام تحمل کنم.

Love for you, is in my soul, in my eyes, within my heart. I just want you to explore it.
عشق به تو، در روح من است، به نظر من، در قلب من. من فقط می خواهم شما آن را کشف کنید.

If ever I ask to wish for something, I wish for you to be mine. I wish to live my dream.
اگر هرگز بخواهم چیزی را بخواهم، من آرزو می کنم که شما برای من باشید. آرزو دارم رویای من باشم

Today I was thinking about the most special person in my life. And I have felt very lucky. I want to thank you for being therein my life.
امروز من در مورد شخص خاصی در زندگی ام فکر می کردم. و خیلی خوش شانسم. من می خواهم از زندگی تو در این دنیا تشکر کنم.



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی