سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس بوسه




اس ام اس بوسه


اس ام اس بوسیدن


اس ام اس بوس دار


قشنگ ترین اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جدید


اس ام اس دلتنگی


اس ام اس عاشقانه جدید




نمایندگی پیامک صوتی



بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

انسان به سه بوسه نکمیل میشود ،

بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ،

بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ،

بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش بوسه می زنند




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد ، با سبدی پر از

بوسه هم خواهم آمد ، و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی تا ابد دوستت دار




پیامک صوتی






عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از

بوسه های بی پاسخ میکند

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم ، گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم ، گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

با تو پر شور و نشاطم ، تو هیاهوی نگاتم ، تو یه آواز قشنگی ، من تو آهنگ صداتم ، مثل خنده رو لباتم ، مثل اشک رو گونه هاتم ، تو رو می بوسم انگار ، شاعر شعر چشاتم




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*



انواع بوس:

1.بوس صورت : دوست داشتن

2. بوس پیشانی : آرامش

3.بازو‌ : شوخی کردن

4.لب : عاشق بودن

5. گردن : نیاز داشتن

تو کدومشو به من میدی ؟!




تبلیغات صوتی




یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ، ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت ، بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق اگر با عفت توأم شود گوهری است گرانبها و در عشق فاصله بین خطا و پاکی یک بوسه است




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من بی تو یم بوسه ی فراموش شده ام ، یک شعر پر از غلط ، یک پرنده ی بی آسمان ، یک نسیم سرگردان ، یک رویای ناتمام



ارسال پیامک صوتی




بوسه یعنی عشق خالی از گناه. بوسه یعنی قلب تو از آن من. بوسه یعنی تو همیشه مال من!




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


به امید نگاهت ایستادن به رویای شانه هایت سر نهادن گونه های زیبایت را بوسه دادن مرا خوش تر از این آرزویی است



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از اعماق عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.




اپراتور پیامک صوتی




یه بوسه تقدیم به آنکه دارمش دوست تقدیم به آنکه قلبم از اوست اگر مهتاب از تن برکند پوست جدا هرگز نگردد یادم از دوست




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


اندکی عاشقانه تر زیر باران بمان,ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنند...................



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم




پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی