سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰



آینده اسکوترهای برقی اسمارت بالانس



از تولید اسکوترهای برقی و سگوی ها بیش از 10 سال می گذرد و در چند سال اخیر نیز شاهد تغییراتی در مدل های این دستگاه های تفریحی و ورزشی بوده ایم.با تغییرات اسکوترهای برقی کارایی این دستگاه ها بالاتر رفته و با ارائه قیمت مناسب این دستگاه ها بیشتر افراد در سراسر کشورهای جهان توانستند اسکوترهای برقی را خریده و از این دستگاه ها استفاده کنند.

شاید مطلع باشید که در زمان تولید، اسکوترها برای رقابت با موتورهای برقی ساخته شدند ولی به دلیل نداشتن باتری قدرتمند قادر نیستند رقیب جدی برای موتور برقی محسوب شوند و نتوانستند در عرصه رقابت جای خوبی برای خود پیدا کنند.جالب است بدانید به تازگی مخترع آمریکایی به نام "شان چن" توانست قدرت موتورهای لیتیومی و موتور براشلس را با کمک دریافت سرمایه های مردم افزایش دهد و این موتورها را در اسکوترهای اسمارت بالانس تعبیه و محصولات جدیدی را به نمایش بگذارد.

موتور استرلینگ


موتور استرلینگ آزمایشگاهی


ساخت موتور استرلینگ


قیمت موتور استرلینگ


خرید موتور استرلینگ



این سیر تکاملی ادامه داشت تا جایی که شرکت راینو (برندی آمریکایی) توانسته اسمارت بالانسی کاملا شبیه موتورهای برقی تولید کند، البته با این تفاوت که این اسکوتر برقی جدید دارای یک چرخ می باشد. این وسیله نقلیه جدید در ظاهر ایمنی زیاد ندارد،، در صورتی که اگر موتور این وسیله به هر دلیلی خاموش شود فردی که بر موتور سوار است را به زمین نمی اندازد.


خرید موتور پالس جت


قیمت موتور پالس جت


ساخت موتور پالس جت


موتور پالس جت



تست های ایمنی زیادی از این وسیله گرفته و نتیجه کار با موتورهای برقی و بنزینی مقایسه شده است که میتوان به این نتایج اعتماد کرد.این مدل از نسل جدید اسمارت بالانس ها توانسته اند با ظاهری هوشمند و طراحی مدرنی برخلاف ایراداتی که دارد، جایگاه خوبی در عرصه رقابت برای خود کسب کنند، اما همچنان ناین بات ها پیشتاز این گروه می باشند.

ماشین کارتینگ


خرید ماشین کارتینگ


ساخت ماشین کارتینگ


قیمت ماشین کارتینگ



به طور کلی در حال حاضر نمیتوان به صورت دقیق گفت که کدام اسمارت بالانس پیشتاز رقابت خواهد بود، زیرا با تولید محصولات جدید توانایی ها و پتانسیل های دستگاه ها تغییر خواهد کرد و باید منتظر عجایب بیشتری از تولیدات اسمارت بالانس باشیم.هر چه اسمارت بالانس ها شیک تر باشند و توانایی های بیشتری داشته باشند، در آینده جایگاه بسیار بزرگی را در بین عموم مردم پیدا خواهند کرد.

خرید اسکوتر برقی


اسکوتر آفروید


اسکوتر برقی


اسکوتر شارژی


اسکوتر اسمارت

  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی