سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰



موارد ایمنی استفاده از اسکوتر برقی




موتور استرلینگ


موتور استرلینگ آزمایشگاهی


ساخت موتور استرلینگ


قیمت موتور استرلینگ


خرید موتور استرلینگ


اسکوتر برقی یکی از دستگاه های جدیدی است که علی رغم تازه وارد بودنش توانسته طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. در زمان استفاده از این وسیله رفاهی و تفریحی مانند سایر دستگاه ها که به راحت تر شدن زندگی و تفریح ما کمک می کنند، باید موارد ایمنی را رعایت کرد تا کمتر دچار مشکلی بشویم و صدمه ای به خود و اطرافیان وارد نکنیم.

در زمان سوار شدن بر روی اسکوتر باید دقت داشته باشید که در پشت دستگاه قرار بگیرید و توجه داشته باشید که اگر از جلو بر روی اسکوتر سوار شوید به دلیل آنکه بر روی پدال اسکوتر فشار می آورید ممکن است دستگاه به سمت جلو یا عقب حرکت کرده و با شدت با شما برخورد کند و حتی شما را به زمین بزند.


خرید موتور پالس جت


قیمت موتور پالس جت


ساخت موتور پالس جت


موتور پالس جت




هر زمان که بر روی اسکوتر قرار داشتید و احساس کردید که پاهای شما خسته شده و خواب رفته است به آرامی از اسکوتر پیاده شوید و بعد از اینکه خستگی خود را رفع کردید مجدد سواری را امتحان کنید.اگر پاهای شما در جای درست خود قرار نگرفته و بر اثر خستگی تعادل نداشته باشند ممکن است باعث شوند اسکوتر به سمت عقب و جلو به صورت نامنظم حرکت کند و شما را به زمین بزند.

در زمان پیاده شدن از اسکوتر نیز باید مراقب باشید تا پای خود را از عقب اسکوتر روی زمین بگذارید و بعد پای دیگر را کلا از دستگاه برداشته و پیاده شوید.توجه داشته باشید که شما اگر از جلوی اسکوتربرقی پیاده شوید به دلیل اینکه در زمان پیاده شدن بهه پدال ها به سمت جلو فشار خواهید آورد، اسکوتر حرکت می کند و ممکن است شما را به زمین بزند.


ماشین کارتینگ


خرید ماشین کارتینگ


ساخت ماشین کارتینگ


قیمت ماشین کارتینگ




همان طور که می دانید اسکوتر برقی شارژی است و حدودا 2 ساعت زمان می برد تا این شارژ تمام شود و قبل از اینکه باتری دستگاه تمام شود با هشداری به شما اطلاع می دهد که شارژ روبه اتمام است و بهتر است شما در کمترین زمان ممکن دستگاه را به شارژ متصل کنید.اگر به هشدار اسکوتر بی توجه باشید و آن را شارژ نکنید، ممکن است در زمان سواری با دستگاه باتری تمام شود و با خاموش شدن دستگاه به زمین بخورید و دچار مشکل شوید.

برای شارژ شدن دستگاه کافی است اسکوتر را به شارژر متصل کنید و باید توجه داشته باشید در زمان اتصال سوکت شارژر دارای یک خار است که برای اتصال بهتر به شما کمک می کند و هنگام در آوردن سوکت نیز باید توجه داشته باشید که با پیچاندن سوکت سر شارژر را خراب نکنید.آدابتور شارژر دارای چراغ می باشد که هنگام اتصال به برق به رنگ سبز در می آید و اگر از برق کشیده شود، رنگ قرمز را به خود می گیرد و کاربر متوجه می شود که شارژ دستگاه نیمه کاره بوده و باید به آن رسیدگی کند.


خرید اسکوتر برقی


اسکوتر آفروید


اسکوتر برقی


اسکوتر شارژی


اسکوتر اسمارت




فراموش نکنید که اسکوتر برقی، دستگاهی برقی است و در برخورد با آب باید از آن محافظت کرد، پس بهتر است از اسکوتربرقی در محیط های خیس استفاده نکنید و هرگز برای تمیز کردن دستگاه را نشورید.در ابتدای کار با اسکوتر و زمان یادگیری از سرعت بالا استفاده نکنید، زیرا بسیار خطرناک بوده و ممکن است دچار مشکل شوید و آسیب جدی ببینید.حرکات و عکس العمل های اسکوتر بسیار تند و سریع است و شما آمادگی حرکت با سرعت بالا را ندارید و ممکن است با بر هم خوردن تعادلتان دچار مشکل شوید.

  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی