سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰




تبریک ولنتاین دوستانه


تبریک ولنتاین به عشقم


تبریک ولنتاین برای همسر


متن زیبا برای ولنتاین


تبریک ولنتاین برای مخاطب خاص


تصاویر ولنتاین


جملات عاشقانه ولنتاین


متن کارت پستال عاشقانه




نمایندگی پیامک صوتی




من در روز ولنتاین الماس یا گل رز نمی خواهم.
من عشق تو را دارم و این همان چیزی است که من نیاز دارم.
شما یک مرد شگفت انگیز هستید و من عاشق شما هستم
روز ولنتاین مبارک!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

حتی گل ها شما را به عنوان ولنتاین خود می خواهند
روز ولنتاین مبارک

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


منتظر نمانید تا خیلی دیر شود تا به کسی بگوید چقدر دوستش دارید
روز ولنتاین مبارک

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

دریا برای شماست، و امواج برای من هستند.
آسمان برای شماست و ستاره ها برای من هستند.

خورشید برای شماست، و نور برای من است.
همه چیز برای شماست، و شما برای من هستی
روز ولنتاین مبارک


پیامک صوتی





گاهی اوقات ما با چشم هایمان عشق می ورزیم
گاهی اوقات ما با دست هایمان عشق می ورزیم
گاهی اوقات ما با بدنمان عشق می ورزیم.
همیشه و همیشه عشقمان را با دلهایمان دوست داریم

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آدم و حوا عشق را آغاز کردند
رومئو و ژولیت آن را معرفی کردند؛
لیلا و مهجو برای آن مردند
روز ولنتاین مبارک


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آرزوی هر پسر :
من یک شاهزاده نیستم، اما همسر من باید یک شاهزاده باشد.
آرزوی عاشق واقعی:
شریک زندگی من ممکن است یک شاهزاده نباشد، اما قول می دهم که او را مثل یک شاهزاده رفتار خواهم کرد!


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

روز من بدون فکر کردن به تو کامل نیست تو تنها عشق من هستی روز ولنتاین مبارک!



تبلیغات صوتی





وقتی صبح بیدار می شوم، اولین نفری که با شما هستم، زیرا زمانی که روزم را با تو آغاز می کنم، می دانم که روز کامل خواهد شد


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما تنها دختر زندگی من هستید گلی که برای همیشه در دل من شکوفا خواهد شد. روز ولنتاین مبارک!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شما زیباترین چیزی که در زندگی من اتفاق افتاد. من نمیتوانم زندگی را بدون تو تصور کنم
ولنتاین مبارک، همسر من!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


روزی بدون تو در زندگی من نباید هرگز بیفتد و حتی اگر آن را داشته باشد، بگذار آخرین روز زندگی من باشد.


ارسال پیامک صوتی




یک روز بدون شما یک روز بدون آفتاب است، شب بدون تو یک شب بدون ماه است؛ زندگی بدون تو یک زندگی بدون زندگی است.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هر لحظه من بدون تو نیستم، اشک هایم آبی اقیانوس را پر می کنند ... با من، عشق من، برای همیشه.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


خداوند شما را تنها برای من ساخته است، زیرا او می داند که هیچ کس نمی تواند شما را بیش از من دوست داشته باشد!



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من به شما نیاز دارم مانند یک پروانه به بالهای خود نیاز داشته باشد، یک یخ که نیاز به هوای سرد دارد و یک روح که نیاز به یک بدن دارد.



اپراتور پیامک صوتی





من صبر خواهم کرد تا صبح، حتی اگر تاریکترین شب باشد.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من بدون عشق تو ناقص بودم این شما هستید که من را کامل می کنید


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


اگر مجبور بودم انتخاب کنم که آیا نفس بکشم یا عاشق تو باشم، آخرین نفس ام را به تو می گویم ... دوستت دارم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اگر ماندن در قلب شما یک زندان است، من قبول میکنم که به زندان محکوم شوم.




پیامک صوتی صدارس


  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی