سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰

شب بخیر فلسفی




شب بخیر باکلاس


شب بخیر شعر


شب بخیر دوستان عزیز


شب بخیر فلسفی


شب بخیر غمگین


شب بخیر عارفانه


شب بخیر رسمی


پیامک شب بخیر زیبا




نمایندگی پیامک صوتی




آسمان شب زندگی من فقط یک ستاره دارد و آن تو هستی
. شب بخیر عزیزم.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شب بخیر به شیرین ترین رویای من، زیباترین فانتزی، زیبا ترین فکر و همسر عزیزترینم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

یک دایره ضعیف از زندگی وجود دارد که هرگز نمی خواهم از آن بیرون بیایم - بعد از هر روز روزهای عاشقانه را با شما سپری کنم.شب بخیر رویای شیرین عزیزم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هشت ساعت خواب برای من کافی نیست. من نیاز به زمان بیشتری دارم تا از همسرم لذت ببرم. شب بخیر عزیزم.


پیامک صوتی




زیبا ترین چیز در مورد هر شب، ستارگان با ماه یا نسیم خنک با ابرها نیستند، بلکه شما با من هستید. شب بخیر.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

طول و عرض از کهکشان ممکن است پر از ستاره های دنباله دار، ستاره غول قرمز یا ستاره های نوترونی. اما طول و عرض زندگی من تنها یک ستاره دارد - شما. شب بخیر.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

اکثر مردم روز خود را به پایان می رسانند و سرشان را در گرمای بالش هایشان سپری می کنند. من روزم را با سرم سپری می کنم تا در آغوش همسرش گرم شود. عشق شب بخیر


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

با گذشت هر روز، امیدم بیشتر روشن می شود، جاه طلبی ها قوی تر می شوند، عشق عمیق تر می شود و قلب فرسوده می شود . شب بخیر و خوابای خوب ببینی.


تبلیغات صوتی




گاهی اوقات ستاره ها درخشان هستند، گاهی اوقات خسته کننده می شوند. اما به طریقی که من هر روز دوستت دارم و روزی را دوست دارم، هرگز آرام نخواهم شد. شب بخیر.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شب، بعد از ظهر، شب یا روز - من هر لحظه از هر لحظه به فکر شما هستم. شب بخیر دوستت دارم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پایان یک روز دیگر یک پاراگراف زیبا است که به کتاب زندگی من اضافه شده است. شب بخیر عزیزم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ممکن است تاریکی شب تبدیل به یک پتو برای عذاب ما شود. شاید تابش ماه بر تمام شادیهایی که هنوز مشاهده میکنیم نادیده بگیرد. شب بخیر.


ارسال پیامک صوتی




من هرگز نمی خواهم جدا از تو باشم
حتی من نمیخواهم روزی بدون تو را بدون تو سپری کنم
من عاشق تو هستم و شب را آرزو میکنم
فقط فقط بگم که من عاشقت هستم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من هیچ چیز دیگری را دوست ندارم.
تو زندگی من هستی و می خواهی همیشه با من باشی
من عاشق تو هستم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هزار ستاره وجود دارد
که درخشان و روشن است
تنها زیباترین ستاره در چشم من تو هستی
همسر عزیز شب خوش.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


شما همه نورهای تاریک زندگی من هستی ..
تو شیرین ترین رویا من هستی
شما همه چیز را به من می دهید و هرگز نمی خواهم
از شما جدا شود شب بخیر.


اپراتور پیامک صوتی




مهم نیست که زندگی ما چگونه اجرا خواهد شد ..
مهم نیست که کجا هستیم، اما من به شما اطمینان می دهم
که من همیشه تو را دوست دارم.
شب بخیر


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما دلیل خوشبختی من هستی
هیچ کلمه ای نمی تواند لبخند ناز شما را بیان کند
شما دلیل زندگی من هستید، همیشه با من باشید
شب خوبی است و رویای من است.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

​​زندگی ترکیبی از وضعیت خوب و بد است
اما من همه چیز بد را فراموش کرده ام
وقتی وقتم را با شما سپری میکنم
شما زن زیبای جهان هستی
شب بخیر عشق من.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

وقتی که تو را ببینم، از خدا سپاسگزارم تا تو را برای من بسازم.
من بدون تو کامل نبودم
وقتی با من ملاقات کردی کامل شدم
هرگز باعث نگرانی من در مورد عشق من نباش.
شب بخیر



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۷/۰۵/۰۱
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی