سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰




سلام صبح بخیر دوستان


صبح بخیر خنده دار


اس ام اس صبح بخیر گفتن


جملات پر انرژی برای صبح


صبح بخیر عاشقانه


اس ام اس صبح بخیر دوستانه


صبح بخیر رسمی


صبح بخیر عشقم




نمایندگی پیامک صوتی



تو اولین چیزی هستی که من زمانی که از خواب بیدار می شوم به آن فکر می کنم. صبح بخیر

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

شما تنها فردی هستید که می تواند جای آفتاب را جایگزین کند. صبح بخیر.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من عاشق تماشای همسرم هستم. از آنجا که می دانم که چشمان او کلید های آینده من را نگه می دارد. صبح بخیر.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ازدواج با شما بهترین تصمیم من در زندگی من بوده است و عشق تو بزرگترین هدیه زندگی من است. صبح بخیر.




پیامک صوتی




عزیزم من درست پشت سر شما هستم، از شما حمایت می کنم و می خواهم تمام رویاهای شما برآورده شود. صبح بخیر. دوستت دارم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من همیشه تصور می کردم که عروسی ما زیباترین خاطره زندگی من است، اما من اشتباه کردم. هر روز ازدواج ما یک خاطره زیبا تر از گذشته است. صبح بخیر.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هر روز صبح بیدار می شوم که بفهمم زندگی من عادی نیست، زیرا من همسرم فوق العاده ای دارم. صبح بخیر.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عشق من کور نیست، بلکه زیبایی همسر من کور است. صبح بخیر.




تبلیغات صوتی





من اهمیتی نمی دهم که آیا روز یا شب است، تا زمانی که من همسر زیبایم را در نظر داشته باشم. صبح بخیر.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


من عاشق تماشای خورشید صبح هستم، زیرا ازدواج ما زندگی من را مثل یک طلوع خورشید روشن می کند. صبح بخیر.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

هر روز من بیدار می شوم و تصمیم می گیرم که خوشحال باشم، زیرا تو به من دلیل شاد بودن می دهی. صبح بخیر.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لبخند شما تنها نور آفتابی است که من نیاز دارم. صبح بخیر.


ارسال پیامک صوتی




عزیزم من پشت سر شما هستم، از شما حمایت می کنم و می خواهم تمام رویاهایتان را تحقق بخشم. صبح بخیر. دوستت دارم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

خورشید از شرق طلوع نمیکند، درست در کنار من در رختخواب من بالا می آید. صبح بخیر


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ازدواج ما یک دلیل برای موفقیت است، یک دلیل برای کار سخت تر، یک دلیل برای مقابله با چالش ها، یک دلیل برای لبخند و یک دلیل برای زنده بودن. صبح بخیر عزیزم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

زندگی من، روح من و حتی نفس من به شما تعلق دارد.
صبح بخیر عزیزم

اپراتور پیامک صوتی




یک صبح بخیر قشنگ ، یک دعای ناب از عمق جان تقدیم به
کسی که جنسش از کیمیاست ، عهدش از وفاست ،
مهرش پر از صفاست ، حسابش از همه جداست …
سلام صبح بخیر هم وطن


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پرنده احساساتم در این صبحگاه
حنجره اش پر از صوت دلتنگی توست …
من به همراه نسیم اشتیاق دیدار تو را خواهم خواند …
صبحت بخیر زیبای من …


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*


سلام من به غنچه ای که صبحدم به خنده باز می شود



پیامک صوتی صدارس


  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی