سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس موفقیت


نمایندگی پیامک صوتی



همیشه یک ایده خوب وجود دارد و آن صحبت کردن با رانندگان شما است.
Ian Fleming, 1964

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من حدس می زنم پاپ یکی از آن بچه ها بود که همیشه از والدین خود برای «پنج دقیقه بیشتر» خواسته بود.
Pope Alexander VI, 1503


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

باب مارلی، نوازنده

"پول نمی تواند زندگی را خریداری کند."


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ارشمیدس، ریاضیدان:
کنار من باش
و از نمودار من پیروی کن .

ارشمیدس در جنگ دوم پونیک کشته شد. طبق گفته پلوتارخ مورخ، یک سرباز نزد ریاضیدان آمد و به او گفت که به مارسلوس بروید.
با این وجود، ارشمیدس از انجام این کار اجتناب کرد تا اینکه مساله ای را که در آن کار می کرد به پایان برساند. سرباز خشمگین شد و او را کشت.



پیامک صوتی




کارل مارکس، فیلسوف:
کلمات آخر برای احمق ها هستند که به اندازه کافی نگفته اند



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

آگوستوس سزار، اولین امپراتور روم:
رم از خاک رس یافتم من آن را با شما از سنگ مرمر ترک میکنم.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لئوناردو داوینچی، مخترع و نقاش:
من خدا و انسان را متهم کرده ام، تا کار من به کیفیتی که باید برسد، برسد



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

گروچو مارکس، ستاره کمدین و فیلم:
هیچ راهی برای زندگی نیست



تبلیغات صوتی



Joe DiMaggio :
در نهایت من مریلین را می بینم.




-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

چارلز داروین، بهترین شناخته شده برای کمک هایش به نظریه تکاملی:
من کمرین ترسی از اینکه بمیرم ندارم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ماری آنتوانت، ملکه فرانسه:
ببخشید. من آن را به بهترین نحو انجام ندادم.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

میشل د نستراداموس، متخصص فرانسوی و ادعا می کند:
شما من را در طلوع آفتاب زنده نخواهید یافت.
به عبارت دیگر، آخرین کلمات نوستراداموس، آخرین پیش بینی (صحیح) بود.


ارسال پیامک صوتی



ریچارد فاینمن، فیزیکدان تئوری:

من متنفر هستم که دو بار بمیرم خیلی کسل کننده است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لودویگ ون بتهوون، آهنگساز و پیانیست:
گزارش های متنوعی درباره آخرین کلمات بتهوون وجود دارد. بعضی ها می گویند که آهنگساز، که تا پایان زندگی اش ناشنوا بود، گفت:
من بهشت ​​را می شنوم


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

لئونارد نیمی، بازیگر:


یک زندگی مثل یک باغ است. لحظات عالی می تواند داشته باشد، اما حفظ نشده، به جز در حافظه است


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Coco Chanel :
موفقیت اغلب توسط کسانی به دست می آید که میدانند شکست اجتناب ناپذیر است

اپراتور پیامک صوتی



ارنست همینگوی:
شجاعت تحت فشار بیشتر است.



-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*
جیم روون :
اگر مایل نیستید که به طور معمول ریسک نکنید، مجبور خواهید بود که عادی شوید


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*
آلبرت انیشتین :
از دیروز بیاموز، برای امروز زندگی کن، به فردا امیدوار باش. مسئله ی مهم این است که دست از سوال پرسیدن بر ندارید


-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Swami Vivekananda :

یک ایده را بردارید
در زندگی و در رویای خود به این ایده فکر کنید .
اجازه دهید مغز، عضلات، اعصاب، هر قسمت از بدن شما پر از این ایده باشد، و فقط هر ایده دیگری را به تنهایی ترک کنید.
این راه موفقیت است



پیامک صوتی صدارس



  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی