سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰

پنل صوتی انبوه

♥️ هیچ رابطه‌ی انسانی، وجود دیگری را به تملک خود در نمی‌آورد. در دوستی یا عشق، هر دو نفر در کنار هم دست‌های خود را برای یافتن
چیزی که یک دست به تنهایی قادر به یافتن آن نیست دراز می‌کنند.
****

پیامک صوتی

♥️ نمیدانم چرا وقتی به آغوش میگیرمت دیگر به هیچ چیز، فکر نمیکنم .. شاید ، آغوش تو، بُن بست تمام افکارم است ...
****

پیام صوتی

تهش با اونی میمونی که کنارش آرامش داری نَه کسی که هِی باید مواظبش باشی و خودتو بهش یادآوری کنی..!
****

ارسال پیام صوتی انبوه

♥️ کجا دستم به خیر رفت؟ چه کسی دعاگویم شد؟ که من الان تو را دارم من برای داشتن تو به خودم میبالم.
****

پنل صوتی رایگان

♥️ دوست‌داشتنت، تنهاترین حرف بی حساب و کتابی ست... که در دلم تا به ابد، حتی از فاصله ها بی دلیل بی دلیل صادقانه نشسته است...
****

پیام صوتی رایگان

♥️ میشود چشمهایت مال من باشد؟ و من سالها در بَرَهُوتی کنارِ چشمهایت بنشینم ؛ نگاهشان کنم ؛ میشود چشمهایت فقط من را ببیند با من بخندد با من بِگریَد میشود حقّ من از این دنیا فقط آن گویِ زیبایِ صورتت باشد؟
****

ارسال پیام صوتی

♥️ حس خوب فقط اونجاش که ته دلت میدونى هرقدرم تنها بشى ، یکى هست همیشه که پشتت باشه..!  
****
♥️ در این دنیا آدم نمی تواند انتخاب کند که به او آسیب رسانده بشود یا نه ؛ ولی تا حدودی می تواند این انتخاب را بکند که چه کسی به او این آسیب را بزند. من از انتخابم راضی‌ام. امیدوارم او هم از انتخابش راضی باشد.
****

پنل صوتی

♥️ از یه‌ جایی به بعد اون دیگه عشقت نیست، تمومِ وجودته...
[caption id="attachment_5432" align="aligncenter" width="241"]عکس عاشقانه عکس عاشقانه[/caption]
****

اس ام اس صوتی

♥️ دلم صدایت را می‌خواهد بوی موهایت را می‌خواهد وقتی خوابی پشت آن پلک‌های معصوم آرامش نفس‌هایت را می‌خواهد اینجا در غیبت تو سرم را در لباست فرو می‌برم و آرام نمی‌گیرم دست‌هایت کجاست گل من ؟ دلم دست‌هایت را می‌خواهد ...
[caption id="attachment_5433" align="aligncenter" width="240"]عکس عاشقانه عکس عاشقانه[/caption]
****
♥️ تو را می خواهم برای خانه ای که تنهاییم، تو را می خواهم، برای چای عصرانه، تلفن هایی که می‌زنند و جواب نمی دهیم ...
****

پیام صوتی

♥️ چقدر من دیدنت را دوست دارم در خواب در غروب در همیشه‌ی هر جا، هر جایی که بتوان تو را دید، صدا کرد و از انعکاس نامت کیف کرد چه ‌قدر من دیدن تو را دوست دارم..
****
♥️ زنگ زد، بعد از چند ماه صداشو شنیدم،
انگار فرکانس صداش ‌که میرفت تو گوشم،
خون هم میرفت تو رگهام...
چیه این دلتنگی‌که برطرف شدنش بهترین حسِ دنیاست؟
****

پیامک صوتی

سنجاق کن دوستت دارم هایِ مرا سمتِ غربِ سینه ات... تا قلبت بشنود، بلرزد ، بتپد تنها برایِ من...
****
  • ۰۰/۰۲/۱۳
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی