سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰

پیامک خند دار


اس ام اس جدید ایرانسل: مشترک گرامی بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم ۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی بسه دیگه تحملشو ندارم!


پنل پیامک صوتی


حیف نون با گوش پانسمان شده داشته میرفت گل مراد ازش میپرسه خدا بد نده چی شده؟ میگه گوشم درد میکرد رفتم کشیدمش ! گل مراد می گه همین کارها رو میکنین که براتون حرف در میارن! لااقل پرش میکردی!


پیامک صوتی


یارو میزنه به بی خیالی وایمیسه پلیس بیاد کروکی بکشه !


ارسال پیامک صوتی


تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان : دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !


سامانه پیامک صوتی


تنهایی یعنی یه پر از تو بالشتت دربیاری ولی هیشکی نباشه بکنی تو دماغش!


پیامک صوتی انبوه


آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت “مردا همه مثل همه ن” رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟


ارسال پیامک صوتی انبوه


آیا میدانستید اگر تانک رو تو دنده روشن کنین ، شلیک میکنه ؟!


پیامک صوتی صدارس


دامن چیست !؟ پوشش پایین تنه زیرنداز همراه حوله خشک کردن ظروف غذا گرفتن آب بینی بادبزن مخفی کردن کادو هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه و سایر موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !


پیام صوتی


اگر درد داری تحمل کن روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست کم کم خودش بی حس میشود !


پنل پیام صوتی


میدونین چرا همیشه جلوی آرایشگاه زنونه پرده میکشن؟ واسه اینکه هیشکی نفهمه اون خانوم خوشگله ای که میاد بیرون همون هیولاییه که ۲ ساعت پیش رفته بود تو …


ارسال پیام صوتی


از غضنفر می پرسن: میدونی چرا آدم خواب می بینه؟ غضنفر میگه: خوب معلومه برای اینکه موقع خوابیدن حوصله اش سر ن


پنل ارسال پیامک صوتی


مریض : خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم دکتر : من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست


پنل ارسال پیام صوتی


تمام انسانها بدون استثنا دروغگو هستن … به کسی اعتماد کن که نتونه خوب دروغ بگه !


نمایندگی پیام صوتی


طرف زده Work at FBI میپرسم این همون پلیس فدرال آمریکاس؟ میگه نه این مخفف فدراسیون بیکاران ایران هستش :)


نمایندگی پیامک صوتی


محکوم به اعدام: آخرین آرزوم اینه که پسرم را ببینم. دادستان: اشکال نداره، پسرت کجاست؟ محکوم: من هنوز ازدواج نکرده ام!


نمایندگی پنل پیامک صوتی


اگه یه موقع از جلوی خشکبار فروشی رد شدی،چشمت به پسته افتاد دلت شکست،مارو هم دعا کن!!


پنل صوتی


باید برای ادما مثل بالش باشی سرد باشی دوستت دارن ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچوننت


تبدیل متن به صوت


میگن یک فرشته هست به نام”بــیلـاخ” که مسؤل رسیدگی به آرزوهای ما هاست !


تبدیل متن به صدا


ﺷﻌﺎﺭ ﻗﻠﯿﻮﻧﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﺩﺭﺧﺘﮑﺎﺭﯼ: ﻧﻬﺎﻝ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﺫﻏﺎﻝ ﻓﺮﺩﺍ !


تبدیل متن فارسی به صوت


پِجَر!! پِجَر!! من اومجَم!! (پسرشجاع وقتی پدرشو صدا میکرد) . .


تبدیل متن فارسی به صدا


هر جا صحبت از « تقلــــــــــب » است نام درخشان « دانشجوی ایرانــــــــــی» می درخشد !


پنل ارسال پیامک صوتی


هوا کشِ توالت چیست !؟ اصلى ترین وظیفه ى هواکش توالت تولید صداست براى آرامش خاطر شخص مشغول در محل و همچنین سایر وابستگان در خارج کلا بو بهانه ست …!


پنل پیامک صوتی رایگان


جوش مجلسی چیست !؟ یک جووش هایی هست برجسته و قرمزو روو دماغ به هر مجلسی که دعوت شین ، سریعن ظاهر میشه !


پیامک صوتی رایگان


چهارومین روز هفته چند شنبه است ؟ الف) چارشنبه ب)چهارشنبه پ)چاهارشنبه چهارمین روزهفته سه شنبه است !


اپراتور مجازی تلفن همراه


- به غضنفر میگن با اداره جمله بساز، میگه: ا؛ داره بارون میاد!!


تلفن همراه مجازی


- به غضنفر میگن فرق کچل با هواپیما چیه؟ میگه کچل که فرق نداره هواپیما هم نکته انحرافیشه !


شماره موبایل مجازی


- هم سوخت ز دوری ات دلم هم جگرم، با دوری خود دوگانه سوزم کردی!


شماره تلفن همراه مجازی


- غضنفر اسم بچه اش را میذاره اس ام اس . میگن این دیگه چه اسمیه میگه چیه از پیام که با کلاس تره!


تلفن مجازی


- مردی که در و پنجره می ساخت رفته بود خواستگاری، پدر عروس پرسید: آقا داماد چه کاره اند؟ داماد خواست کلاس بذاره گفت: من ویندوز نصب می کنم.


اپراتور مجازی


- اگه دیدی یه سوسک دمرو افتاده داره دست و پا میزنه ... نترس باهات کاری نداره فقط داره به قیافت می خنده.


پنل پیامک صوتی


- غضنفر رتبه اول کنکور رو میاره بهش میگن چه کار کردی؟ میگه روزی 25 ساعت درس می خوندم !!!! میگن مگه میشه ؟ میگه : آره، صبح یک ساعت زود تر بیدار می شدم


پنل پیامک صوتی

- بچه های دیروز آرزو داشتند خلبان بشن، و بچه های امروز کابوس خلبان شدن می بینند! .


سامانه پیامک صوتی

- غضنفر داشته خاطره تعریف می کرده، میگه: ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و نه دو نفر خیلی بود!!!


سامانه پیامک صوتی

- غضنفر هی نگاه به گوشیش می کرده و می خندیده، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!


سامانه ارسال پیامک صوتی

- همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره


سامانه ارسال پیامک صوتی

- بازم مرام تیر آهن!! یه مدت که خبری ازش نگیری خودش زنگ میزنه !


پیامک صوتی انبوه

ذهن های بزرگ درباره ایده ها صحبت می کنند، ذهن های متوسط درباره رویدادها حرف می زنند و ذهن های کوچک درباره دیگران!!!!


ارسال پیامک صوتی

یـه دوس‌ دخــدر موفرفری هم نداریم، لُــپش رو بکشیم بگیم: چطوری بَـبَـعیه من؟! اونم ذوق کنه . . . بگه: بَـــــــــــــــــــــــــــع


ارسال پیامک صوتی انبوه

اینایی که میگن ۲۱ دسامبر دنیا تموم میشه همونایی هستن که رفتن پشت بوم آرم پپسی را ببینن


ارسال پیامک صوتی انبوه

مادربزرگم همیشه میگه موقع خوردن آب حتما ۳ بار بسم اللّاه بگید , چون ۳ تا جن در آب وجود داره …. . . . ۲ تا هیدرو جن و ۱ اوکسی جن


نمایندگی پیامک صوتی

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی !


نمایندگی پیامک صوتی

سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود ” راننده گفت ” بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!


پیام صوتی

برو حاجی من توی ۵ ترم کلا ۳۴واحد پاس کردم منو از ۲۱ دسامبر میترسونی


ارسال پیام صوتی

حواسمو پرت کردم افتاد زمین دستش شکست |: الان حواسم دستش درد میکنه


ارسال پیام صوتی

اخبار میگه: از هر ۵ ایرانی، ۱ نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ… . . . ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ چهار ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ…؟!!!


ارسال پیامک صوتی

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلکه باروون بیاد این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره …!!


ارسال پیامک صوتی


دانلود تیتراژ ماه عسل با صدای محمد علیزاده


ماه عسل محمد علیزاده


دانلود اهنگ ماه عسل محمد علیزاده

  • ۹۶/۰۳/۰۵
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی