سامانه پیامک صوتی

  • ۰
  • ۰



اس ام اس های شب بخیر
پیامک شب بخیر
اس ام اس خواب
اس ام اس خوابیدن


خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
تمام رویای من این است که
در رویای شبانه ی تو جایی داشته باشم
تا شبی رویایی از آن من شود
شبت رویایــــــــی
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
شــــــب یعنی پایان با تو بودن
ای کاش می شد شب نیز جلو دارمان نبود
در انتظار شب های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
شب های با تو بودن یعنی همه چیز را داشتن
حالا که با من هم نیستی مشکلی نیست خوب بخواب
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
شب برات اس ام اس زدم که بگم
دنیام تاریکه مثل شب
تنهام مثل ماه
کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
|-|
|-|
|-|
|-|
شب شده
برات نردبون گذاشتم
تا بری سر جات ماه من
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمی تونم بیام به خوابت !
شبت به خیر
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
خورشید خاموش ، ستاره روشن
آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن
همه چیز آماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
بخواب قشنگ ترین یار منو از خواب غفلت کردی بیدار
لالایی کن بخواب معنی عشقم الهی بمونی تو سرنوشتم
لالایی کن شبت به خیر عزیزم تمام عشقمو به پات میریزم
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
همچنین بخوانید : اس ام اس عاشقانه شب بخیر - سری5
عزیزم خواب و بیدارت قشنگه شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم ، مهربونم ، دلنشینم منم من عاشقت
آروم باش بهترینم
پیامک و اس ام اس شب بخیر
این پیام از من خوابالو
برای یک آدم خوابالو در زمان خوابالودگی ارسال شده است
لطفا خوب بخوابید ، شب خوش
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
شــــــب چــه حـکــــــــــایــــــت قــشـنـگـیـســت…
آدم را وادار به فــکـر کــردن به آنـهـایــی مــیکـنــد کـه عـــزیـــزنـــد
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
لالایی می خونم ، بخواب ، خوابت قشنگه
لالایی می خونم برات ، که دلم پر از درده
لالایی می خونم ، یه وقت بیدار نشی از خواب قصه
یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه . . .
لالایی می خونم ، من هنوز چشم انتظارم
لالایی ، بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم
لالایی ، بخواب من کسی رو جز تو ندارم
بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت چشمام رو هم بزارم
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
شبت پر از ستاره هایی باشه
که هر شب به خدا سفارشتو میکنن
که همیشه ماه بمونی …
شب بخیر ماه من
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
چه زیباست، وقتی مثل همیشه به آینه نگاه میکنم،
اما آینه، نگاهش متفاوت شده…
چه زیباست
وقتی در آسمان، ستاره همیشه پیداست…
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت
آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود.
***اس ام اس های جدید شب بخیر***

شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم…
به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی…
شبت رویایی نفسم….
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
شب اغاز جدایی چند ساعته!
و من تو را برای تمام شب های باقیمانده عمرم در کنارم
و در اغوشم می خواهمت!
شبت رویایی رویای من…
***اس ام اس های جدید شب بخیر***
اغوش تو که باشد
خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست
خـــدایا
در این شـب زیبا
ایـمان غبار گرفته ما را
در باران رحمت خویـش پاک کن
شب تون بخیر و سرشار از
آرامش در پناه خـدا

اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام اس شب بخیر گفتن
آرامش آسمان شب
سهم قلبتان باشد
و نور ستاره ها
روشنى ِ بى خاموش ِ تمام لحظه هایتان
شبتون مهتابی
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام عاشقانه شب بخیر
آرامش شب نصیب کسانی که
دعا دارند ، ادعا ندارند
نیایش دارند ، نمایش ندارند
حیا دارند ، ریا ندارند
رسم دارند ، اسم ندارند
شبتون خوش
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
متن شب بخیر گفتن
خدایا ....
ستاره هاى اسمانت را سقف خانه
دوستانم کن تا زندگیشان
مانند ستاره بدرخشد .....
"شب بخیر"
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
متن های شب بخیر گفتن عاشقانه
باز روزبه پایان رسید و باز شب شد،باز سر گذاشتم بربالشت رویاها،این بار به کجا برود خدا می داند،شاید همان جای
همیشگی٬کنار تو...
دوستت دارم.شبتون بخیر
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام اس شب بخیر
خـدایا
بجز خودت به دیگرى واگذارمان نکن تویى پروردگار ما
پس قراردہ بى نیازى درنفسمان
یقین در دلمان
روشنى در دیدہ مان
بصیرت درقلبمان . . .
شبتون مملو از عطر خدا
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
پیامک شب بخیر
دلم نمی آید که شــب را رها کنم
و همین طوری بخوابم!
شب قشنـگ است...
یک‌ عمــر‌میخواهیم توی گور بخوابیـم‌.
وقتی هنوز زنـده هستیم،
حیفم می آید شب ها بخوابم.
شــب باید بیـدار ماند!
گاهی به سلامتی ستـاره ها شراب
حافظ شیراز نوشیـد...
حــرف زد...
گــریه کرد...
شـب باید کتاب خواند...
فیلـم دید...
شــب باید عاشــق شــد...
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
متن شب بخیر به دوستان
خدایا امروزمان گذشت
فردایمان را با گذشتت شیرین کن
ما به مهربانیت محتاجیم
رهایمان نکن
خدایا شب ما را با یادت بخیر کن
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام اس شب بخیر گفتن
خـدایا
بجز خودت به دیگرى واگذارمان نکن تویى پروردگار ما
پس قراردہ بى نیازى درنفسمان
یقین در دلمان
روشنى در دیدہ مان
بصیرت درقلبمان . . .
شبتون مملو از عطر خدا

اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
شب بخیر زیبا
شب قشنگترین اتفاقے هست!
که تکرارمیشود تا آسمان زیبایش را
به رخ زمین بکشد
خدایا
ستاره هاےآسمانت را
سقف خانه دوستانم کن
تازندگیشان مانند ستاره بدرخشد
شبتون قشنگ
دلتون پراز زیبایے
شب_بخیر
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
شب بخیر های عاشقانه و عارفانه
انتهای شب
نگرانی هایت را به خدا بسپار
آسوده بخواب خدا بیدار است
شبتون بخیر
و سرشار از آرامش آسمونی
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام اس شب بخیر
در قلب خود
باور داشته باشید
که حادثه ای شگفت انگیز
قرار است اتفاق بیفتد
باورکنیدهمان میشود که باوردارید
عاشق زندگی تان باشید
شبتون پر از آرامش
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر

متن های شب بخیر گفتن عاشقانه
وقت خواب است و
دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست
شرح پریشانی من
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام اس شب بخیر گفتن
انتهای شب شد
دلها به فردا امیدوار
چشمها پر از خواب
همه میگویند زندگی بالا و پایین دارد
اما زندگی هر چه که هست
جریان دارد . . .
اس ام اس شب بخیر گفتن, اس ام عاشقانه شب بخیر
اس ام عاشقانه شب بخیر
مهم نیست دور باشی یا نزدیک
از رو به رو بیایی
یا که روی بگردانی از من
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است !
شبت بخیر ماه زیبای من


پنل پیامک صوتی


پیامک صوتی


ارسال پیامک صوتی


سامانه پیامک صوتی


پیامک صوتی انبوه


ارسال پیامک صوتی انبوه


پیامک صوتی صدارس


پیام صوتی


پنل پیام صوتی


ارسال پیام صوتی


پنل ارسال پیامک صوتی


پنل ارسال پیام صوتی


نمایندگی پیام صوتی


نمایندگی پیامک صوتی


نمایندگی پنل پیامک صوتی


پنل صوتی


تبدیل متن به صوت


تبدیل متن به صدا


تبدیل متن فارسی به صوت


تبدیل متن فارسی به صدا


پنل پیامک صوتی رایگان


پیامک صوتی رایگان


اپراتور مجازی تلفن همراه


تلفن همراه مجازی


شماره موبایل مجازی


شماره تلفن همراه مجازی


تلفن مجازی


اپراتور مجازی


تبلیغات صوتی


پیام صوتی صدارس


صدارس


پیامک صوتی صدارس


ارسال پیامک صوتی انبوه


نمایندگی پنل صوتی


  • ۹۶/۰۴/۱۱
  • پایاپرداز پایاپردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی